Товарна політика
Товарна політика – це конкретна дiяльнiсть фiрми, що відповідає маркетинговій стратегiї, спрямована на вивчення способів підвищення конкурентоспроможностi продукції, яка випускається, перш за все, її якісних характеристик, створення нових товарів, формування асортименту й управління ним, пошук сегментів ринку, розроблення та здійснення стратегiї упаковки, маркування, обслуговування товарiв та iн. До рішень, що приймаються в межах Товарної політики, слід віднести: номенклатуру товарів, що виробляються; ширину асортиментних груп; діапазон обсягів кожного товару; якість товару; модифікацію; забезпечення товару торговою маркою; вилучення з виробництва застарілих товарiв; виробництво нових товарiв; стандартизацію; заплановане старіння колишніх видів товару з метою привернення уваги покупцiв до товару-новинки; кількість кожного виду товару, що випускається за певний період [Фармацевтична енциклопедія].
Джерела:⠀ Фармацевтична енциклопедія. https://www.pharmencyclopedia.com.ua/article /2229/tovarna-politika
⠀ Кардаш, В.Я. (1997). Маркетингова товарна політика. К.: КНЕУ.