Електронний багатомовний

термінологічний словник

Electronic Multilingual Terminological Dictionary


Економіка

Канал маркетингу

Маркетинговий канал – це частково впорядкована сукупність посередників (роздрібних та оптових, транспортно-експедиційних компаній) для доведення товарів від конкретного виробника до його кінцевих споживачів. Тобто це система, де продукція і відповідальність за неї або власність на неї передаються від рівня до рівня (від посередника до посередника), в результаті досягаючи споживача, і об'єднує маркетингову та логістичну складову [Біловодська].

Джерела:

⠀ Біловодська, О.А. Маркетингові канали: сутність, складові та принципи формування.https://essuir.sumdu.edu.ua/bitstream-download/123456789/46106 /1/Bilovodska_Olena.PDF;jsessionid=3B688E38C2E12418ED6910DBC5DCAC1D

Частина мови іменник
Рід чоловічий рід
Істота/неістота неістота
Називний канал маркетингу
Родовий каналу маркетингу
Давальний каналу, каналові маркетингу
Знахідний канал маркетингу
Орудний каналом маркетингу
Місцевий на/у каналі маркетингу