Дослідження ринку
Дослідження ринку – у (англ. market research) – 1) елемент маркетингового дослідження, до складу якого входять визначення розміру та характеру ринку, розрахунок реальної і потенційної ємності ринку, аналіз факторів, що впливають на розвиток ринку; визначення ступеня насиченості ринку товарами та ін.; 2) сегментація ринку і визначення типу споживачів за основними характеристиками: вік, стать, прибуток, соціальний стан, місце проживання та ін.; 3) вивчення потужності торгово-збутової мережі, яка обслуговує цей ринок: наявність роздрібних і оптових торгових підприємств, забезпеченість торговельними, складськими і допоміжними приміщеннями тощо [Завадський, Осовська, Юшкевич, с. 76-77].
Джерела:⠀ Завадський, Й.С., Осовська, Т.В., Юшкевич, О.О. (2006). Економічний словник. К.: Кондор.