Електронний багатомовний

термінологічний словник

Electronic Multilingual Terminological Dictionary


Економіка

Дистриб'ютор

Дистриб’ютор (англ. distributor) – 1. Особа (юридична чи фізична), якій надаються виключні або переважні права на купівлю і перепродаж певних товарів або послуг у межах обумовленої території чи ринку. У функції дистриб’ютора входять усі обов’язки посередника, що здійснює заходи, пов’язані з маркетингом. Діяльність дистриб’ютора і його взаємини за контрактом із постачальниками будуються як відносини між принципалами і грунтуються на одержанні прибутку внаслідок різниці між цінами купівлі і продажу товарів. 2. Незалежний оптовий посередник, що здійснює діяльність по закупівлі продукції з метою її продажу для кінцевого споживання. Відносини між дистриб’ютором і його замовником будуються на договірній основі. Відповідно до договору на дистриб’юторське обслуговування обговорюються розміри націнок і знижок, що варіюються залежно від конкретних умов виконання договору: термінів виконання замовлення, величини партій постачання товарів, форми розрахунку і порядку доставки вантажів. 3. Компанія, яка продає товари за іншу компанію, котра виготовляє їх; sole distributor – роздрібний торговець, який єдиний у районі отримав дозвіл виробника продавати певний продукт; а network of distributors – дистриб'ютори, розташовані по країні; distributor’s brand – товари, спеціально упаковані для магазину, з видрукуваною на упаковці назвою магазину [Завадський, Осовська, Юшкевич, с. 71-72].

Джерела:

⠀ Завадський, Й.С., Осовська, Т.В., Юшкевич, О.О. (2006). Економічний словник. К.: Кондор.

Частина мови іменник
Рід чоловічий рід
Істота/неістота істота і неістота
Називний дистриб’ютор
Родовий дистриб’ютора
Давальний дистриб’ютору, дистриб’юторові
Знахідний дистриб’ютор, дистриб’ютора
Орудний дистриб’ютором
Місцевий на/у дистриб’юторі