Електронний багатомовний

термінологічний словник

Electronic Multilingual Terminological Dictionary


Економіка

Внутрішній ринок

Внутрішній ринок — ринок продуктів і ресурсів, обмежений певною територією (наприклад місто, регіон, країна, група країн), де учасники ринку (резиденти) здійснюють свою економічну діяльність між собою в межах цієї території. Зазвичай розуміється як внутрішній ринок країни. Також, іноді використовується як синонім національного ринку.
Розвиток виробництва і товарно-грошових відносин стимулювали розширення внутрішніх ринків і сприяли формуванню національних ринків. Це супроводжувалося процесами спеціалізації внутрішніх ринків в рамках яких роздрібні ринки відокремилися від оптових, товарні ринки від ринків факторів виробництва. Корінна відмінність національного ринку від внутрішнього — наявність на ньому сегмента, орієнтованого на зарубіжних покупців тобто наявність зовнішнього ринку [Вікіпедія].

Джерела:

⠀ https://uk.wikipedia.org/wiki/Внутрішній_ринок

Частина мови іменник
Рід чоловічий рід
Істота/неістота неістота
Називний внутрішній ринок
Родовий внутрішнього ринку
Давальний внутрішньому ринку, ринкові
Знахідний внутрішній ринок
Орудний внутрішнім ринком
Місцевий на/у внутрішньому ринку