Електронний багатомовний

термінологічний словник

Electronic Multilingual Terminological Dictionary


Економіка

Взаємний маркетинг

Взаємний маркетинг – спілкування між двома активними суб'єктами ринку (фізичних чи юридичних осіб), кожний з яких зацікавлений в обміні товарів та послуг і співпраці задля реалізації поставленої мети, поліпшення кон'юнктури ринку для створення сприятливої власної ситуації [Економічна енциклопедія.studentbooks].

Джерела:

⠀ https://studentbooks.com.ua/content/view/40/39/1/19/

Частина мови іменник
Рід чоловічий рід
Істота/неістота неістота
Називний взаємний маркетинг
Родовий взаємного маркетингу
Давальний взаємному маркетингу
Знахідний взаємний маркетинг
Орудний взаємним маркетингом
Місцевий на/у взаємному маркетингу