Функції ЗМІ
Функції ЗМІ – це сукупність обов'язків перед суспільством і характер виконання їх. Вони залежать від способу життя та інформаційних потреб аудиторії. Різні соціальні групи за допомогою ЗМІ можуть публічно висловлювати свої думки, інформувати, об'єднувати в групи, представляти свої інтереси та впливати на світогляд.
Ідеологічна – пов’язана з пропагандою певних життєвих цінностей та їх популяризацією.
Інформаційна функція - отримання і розповсюдження відомостей про найбільш важливі для громадян і органів влади події. На основі отриманої інформації формується громадська думка про діяльність органів влади, об'єднань громадян, політичних лідерів тощо.
Комунікативна – полягає у формуванні світогляду й громадської думки.
Культурно-освітня функція – пропаганда й поширення культурних надбань та донесення до громадян певних знань. Ця функція дозволяє адекватно оцінювати, упорядковувати відомості, отримані з різних джерел, правильно орієнтуватися у суперечливому потоці інформації.
Соціально-організаторська – засвоєння людиною політичних норм, цінностей, зразків поведінки, а також дозволяє їй адаптуватися до соціальної дійсності; Рекламно-довідкова – важливий чинник фінансового забезпечення ЗМІ.
⠀ https://osvita.ua/vnz/reports/politolog/15016/
⠀ https://www.jnsm.com.ua/cgi-bin/u/book/sis.pl