Електронний багатомовний

термінологічний словник

Electronic Multilingual Terminological Dictionary


Економіка

Фірми

- 1)виробнича одиниця, своєрідна переробна система, на вході якої знаходяться ресурси, на виході — продукт;
2) відокремлена економічна одиниця, функціонування якої
не пов’язано з особистими потребами підприємця. Воно здобуває виробничі
чинники й продає продукти; мета підприємства полягає в максимізації різниці у вартості чинників і продуктів»[2, с. 178];
3)розглядається як виробнича функція, яка відповідає принципу технічної ефективності (максимально можливий обсяг випуску при заданій кількості використовуваних ресурсів) [3, с. 8];
4) економічний інститут, що є присутнім і діє на ринках шляхом придбання ресурсів і продажу товарів та послуг. Вона організовує виробництво і перетворює завжди обмежені ресурси на продукцію, послуги, які потім продаються на ринках, з метою максимі- 65 Економічна теорія зації прибутку або мінімізації витрат [4, с. 38]

Відмінними ознаками і перевагами фірми в економіці знань є:
– акумуляція інтелектуальних ресурсів;
– забезпечення управління знаннями як пріоритетним ресурсом;
– інтелектуальний ефект масштабу
Інституціональний підхід до визначення фірми як системи довгострокових контрактів, що забезпечують економію трансакційних витрат, становить основу визначення ролі фірми в економіці знань щодо мінімізації витрат використання ринкового механізму забезпечення бізнесу знаннями та інформацією.

Джерела:

⠀ Томпсон А. Экономика фирмы / Артур Томпсон, Джон Формби ; пер. с англ. Ю. В. Шленов. — М. : БИНОМ, 1998. — 544 с.

⠀ Хикс Дж. Р. Стоимость и капитал / Джон Ричард Хикс ; пер. с англ., общ. ред. и вступ. ст. Р. М. Энтов. — М. : Прогресс, 1993. — 488 с.

Частина мови Іменник
Рід жіночий рід
Істота/неістота неістота
Називний фірми
Родовий фірм
Давальний фірмам
Знахідний фірми
Орудний фірмами
Місцевий на/у фірмах