Електронний багатомовний

термінологічний словник

Electronic Multilingual Terminological Dictionary


Економіка

Пропозиція

це та кількість продукту, яку виробник бажає та спроможний виробляти і постачати для продажу на ринку за кожну ціну з низки можливих протягом визначеного проміжку часу.

З підвищенням ціни відповідно зростає і величина пропозиції, а зі зниженням цін скорочується величина пропозиції. Цей специфічний зв’язок називається законом пропозиції. Він показує, що виробники хочуть виготовляти і пропонувати до продажу більшу кількість свого товару за високу ціну, ніж вони хотіли це робити за низької ціни.

Джерела:

⠀ Основи економічної теорії : навч. посіб. / С. Д. Дзюбик, О. С. Ривак. – К. : Знання , 2006. – 481 c.

Частина мови Іменник
Рід жіночий рід
Істота/неістота неістота
Називний пропозиція
Родовий пропозиції
Давальний пропозиції
Знахідний пропозицію
Орудний пропозицією
Місцевий на/у пропозиції