Електронний багатомовний

термінологічний словник

Electronic Multilingual Terminological Dictionary


Економіка

Партнерство

Партнерство – це форма співпраці фірм, компаній, яка не закріплена в засновницьких документах, а підтримується фактично

Найчастіше рекомендаціїщодо управління партнерством носять декларативний характер, як, наприклад,необхідність встановлення довіри між партнерами, управління партнерством
на принципах менеджменту окремого підприємства, відкритість навчанню.
Дослідження практики партнерських відносин показує, що найбільшими перешкодами при налагодженні спільної діяльності підприємств є:
-наявність декількох структур, що відповідальні за прийняття рішень;
-складність організації співробітництва, що зумовлено потребою забезпеченнявзаємодії персоналу партнерських підприємств;
- необхідність постійних переговорів між керівництвом партнерських підприємств;
-бажання досягти індивідуальних цілей за рахунок партнера .
Розглядаючи договірні відносини з точки зору діловодства, слід згадати про новий статус ділових відносин – ділове партнерство. При цьому учасники договірних відносин набувають статусу ділових партнерів. Партнерство - це форма добровільної підприємницької взаємодії з комплексом взаємних інтересів, що
виражаються в отриманні користі для кожного з учасників партнерства. І саме економічна вигода єосновним рушійним механізмом, що спонукає учасників ринкових відносин вступати у ділові відносини між собою. При цьому не слід забувати, що ділове партнерство – доволі ризикована форма економічної взаємодії, оскільки пов’язана з ймовірністю часткової або повної втрати самостійності. Кожен з ділових партнерів повинен усвідомлювати справедливий розподіл спільної вигоди, що спонукає
до своєчасного та повного виконання своїх зобов’язань кожного учасника

Джерела:

⠀ Шубін, О. О., Махноносов, Д. В. (2013). Стратегічні альянси і партнерство як основа стійкого розвитку хімічних підприємств. Теоретичні і практичні аспекти економіки та інтелектуальної власності, Вип. 1, т. 3, С. 375-378 (с. 376)

⠀ Махова, Г. В., Дяченко, М. І. (2013). Управлінські інновації при формуванні стратегічних партнерств підприємств. Стратегія економічного розвитку України, № 33, С. 198-202 (с. 199).

⠀ Буряк, І. (2015). Суть ділового партнерства торговельних підприємств. Збірник наукових праць ЧДТУ, Вип. 40, ч. 1, С. 53-58 (с. 53)

Частина мови Іменник
Рід середній рід
Істота/неістота неістота
Називний партнерство
Родовий партнерства
Давальний партнерству
Знахідний партнерство
Орудний партнерством
Місцевий партнерстві
Кличний партнерство