Електронний багатомовний

термінологічний словник

Electronic Multilingual Terminological Dictionary


Економіка

Стейкхолдер

Стейкхолдери - групи економічного впливу підприємства, які мають фактичний вплив на певні етапи ланцюга створення вартості, прийняття управлінських рішень на підприємстві, можуть сприяти або перешкоджати досягненню цілей організації, а також обмежувати її доступ до певних видів ресурсів або такий вплив може бути потенційним, тобто виникати внаслідок або діяльності підприємства, або таких соціально-економічних суб’єктів

Джерела:

⠀ Чмут, А. В., Федорова, Т. В. (2017). Гармонізація інтересів акціонерів корпорації та інших стейкхолдерів в умовах виходу на міжнародні ринки. ДонДУУ. Менеджер, №2(75), С. 91-97 (с. 92-93).

⠀ Шкромида, Н. Я. (2014). Стейкхолдери як основні фактори впливу на економічний потенціал підприємства: необхідність їх обліку та аналізу. Вісник Прикарпатського університету. Економіка, Вип. Х, С. 83-87(с. 85)

Частина мови Іменник
Рід чоловічий рід
Істота/неістота неістота
Називний стейкхолдер
Родовий стейкхолдера
Давальний стейкхолдеру
Знахідний стейкхолдера
Орудний стейкхолдером
Місцевий стейкхолдері
Кличний стейкхолдере