Електронний багатомовний

термінологічний словник

Electronic Multilingual Terminological Dictionary


Економіка

Диференційований маркетинг

Диференційований маркетинг – тип маркетингової
стратегії компанії, який передбачає пропонування різних
товарів для різних сегментів ринку .

Диференційований маркетинг характеризується орієнтацією підприємства на відмінності між ринковими сегментами. Оптове підприємство розробляє окрему пропозицію для кожного обраного
сегмента. Завдяки диференціації пропозиції підприємство повніше задовольняє персоніфіковані запити споживачів. Стратегія не забезпечує економії на масштабах, проте дає можливість підприємству стабілізувати свої конкурентні позиції внаслідок широкого охоплення
ринку і глибокого проникнення на кожен сегмент .
Як правило, диференційований маркетинг забезпечує досягнення високих обсягів продажу порівняно з недиференційованим маркетингом, тому дедалі більше фірм використовує саме цю стратегію. Проте диференційований маркетинг веде до збільшення виробничих витрат (виробництво десяти одиниць різних назв товару обходиться дорожче, ніж сотня одиниць товару одного виду). Розробка різних маркетингових планів для різних сегментів ринку потребує проведення додаткових маркетингових досліджень, складання планів, аналізу збуту, планування просування товару та керування каналами товароруху. А спроба забезпечити різні сегменти ринку відповідною рекламою збільшує витрати на просування товару. Тому, ухвалюючи рішення про проведення стратегії диференційованого маркетингу, фірмі, з одного боку, слід врахувати збільшення обсягів продажу, а з другого – збільшення витрат .

Джерела:

⠀⠀ Петруня, Ю. Є., Петруня, В. Ю. (2016).Маркетинг : навч. посібник(3-е вид., пер. і доп.).Дніпропетровськ: Ун-т митної справи та фінансів (с. 347).

⠀ Трішкіна, Н. І. (2011). Формування маркетингової стратегії торговельного оптового підприємства. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг, Вип. 1,С. 574-582 (с. 578-579)

Частина мови Іменник
Рід чоловічий рід
Істота/неістота неістота
Називний диференційований маркетинг
Родовий диференційованого маркетингу
Давальний диференційованому маркетингу
Знахідний диференційований маркетинг
Орудний диференційованим маркетингом
Місцевий диференційованому маркетингу
Кличний диференційований маркетингу