Масовий маркетинг/ недиференційо-ваний маркетинг
Масовий маркетинг характеризується масовим виробництвом одного виробу, призначеного для всіх покупців у різних сегментах ринку
При масовому маркетингу пропонується один товар для всіх сегментів.
Товар не модифікується, не «підганяється» під конкретнісегменти.
Переваги стратегії недиференційованого маркетингу будуються на факторі «масовості»: масове виробництво, масовий збут дають можливість економії на витратах і можливість технологічної сталості, що, своєю чергою, забезпечує стабільний рівень якості продукції .
Масовий маркетинг передбачає розробку єдиної програми длявсіх ринкових сегментів – надання
послуг клієнтам усіх споживчих
груп. Застосовується, коли ринок
практичнооднорідний. Перевагами є можливість широкого залучення нових клієнтів із різноманітних сегментів таневеликі витрати
на маркетинг. Недоліками є: наявність постійної конкурентної боротьби; труднощі із завоюванням лідируючого положення на ринку; проблеми з впровадженням нової
продукції, спроможної задовільнити
потреби всіх споживачів .
⠀ Жадько, К. С., Падерін, І. Д., Гуртова, Н. В. (2018). Теоретико-методологічні засади маркетингової діяльності на промислових підприємствах. Вісник економічної науки України, № 2, С. 57-61 (с. 59)
⠀ Петруня, Ю. Є., Петруня, В. Ю. (2016).Маркетинг : навч. посібник(3-е вид., пер. і доп.).Дніпропетровськ: Ун-т митної справи та фінансів (с. 102)
⠀ Мальчик, М. В., Коваль, С. І. (2013). Банківський маркетинг у конкурентному середовищі. Науковізаписки Національного університету«Острозька академія». Серія «Економіка»:збірник наукових праць, Випуск 24, С. 230-234 (с. 233)