Електронний багатомовний

термінологічний словник

Electronic Multilingual Terminological Dictionary


Економіка

Просування

Просування – це зусилля з привернення уваги клієнтів до товару чи організації

Традиційно до основних інструментів просування зараховують рекламу, стимулювання збуту, зв’язки з громадськістю, прямий маркетинг, особистий продаж. Основним завданням просування за моделлю «AIDA» (attention (увага), interest (інтерес), desire (бажання), action (дія)) є: поширення інформації про товар, нагадування про нього та місце збуту, інформування про переваги товару, спонукання до його придбання.
Стратегія просування повинна включати п’ять основних елементів:
1) цільова аудиторія. Необхідним є пошук осіб, які з потенційних споживачів перетворяться на постійних. Для цього потрібно аналізувати поведінку вже існуючих споживачів, що під час виявлення проблем, які вирішує товар, дасть можливість надалі зосередитись на найімовірніших потенційних клієнтах;
2) досяжні конкретні цілі;
3) значення, цінність. Товар чи послуга повинні нести значну цінність для клієнтів, а маркетологи – переконати споживачів у необхідності товару;
4) обмежений доступ. Психологи довели, що чим менша кількість товару є досяжною, тим більша кількість споживачів виявляють бажання купити його;
5) всеохопне просування .

Джерела:

⠀ Горбаль, Н. І., Гошовська, О. В., Садловська, Г. І. (2016). Просування товарів на міжнародні ринки. Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку, № 851, С. 55-61 (

⠀ Горбаль, Н. І., Гошовська, О. В., Садловська, Г. І. (2016). Просування товарів на міжнародні ринки. Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку, № 851, С. 55-61

Частина мови Іменник
Рід середній рід
Істота/неістота неістота
Називний просування
Родовий просування
Давальний просуванню
Знахідний просування
Орудний просуванням
Місцевий просуванні
Кличний просування