Електронний багатомовний

термінологічний словник

Electronic Multilingual Terminological Dictionary


Економіка

Холістичний маркетинг

Холістичний маркетинг- маркетингова концепція, спрямована на створення цілісного маркетингового механізму, складові якого покликані задовольняти потреби споживачів,встановлювати і підтримувати довготривалі, партнерські та взаємовигідні відносини між економічними суб’єктами ринку

Сутністьхолістичного маркетингу як цілісної концепції формують такі управлінські процеси:
- планування, розроблення та впровадження маркетингових про-
грам на основі інтегрованого підходу;
-підтримання тривалих відносин між економічними суб’єктами
власності;
- інтегроване використання засобів маркетингових комунікацій;
- визначення складових та формування споживчої цінності продуктів (послуг) .
Холістичний маркетинг включає в себе чотири компоненти: маркетинг взаємовідносин, інтегрований маркетинг, внутрішній маркетинг і соціально відповідальний маркетинг. Метою маркетингу взаємин є створення глибоких, тривалих взаємин з усіма людьми або організаціями, здатними безпосередньо або побічно вплинути на успіх діяльності фірми. Виділяють три групи партнерів: працівники, маркетингові партнери (канали розподілу, постачальники, дистриб’ютори, дилери, агентства) та члени фінансового співтовариства (акціонери, інвестори, аналітики).
Ще одним елементом холістичного маркетингу є інтегрований маркетинг. Інтегрований маркетинг заснований на двох принципах: по-перше, для просування та надання цінності використовуються різні маркетингові заходи, по-друге, всі маркетингові заходи координуються для максимізації їх сумарного ефекту. У компанії повинні бути інтегровані системи управління попитом, управління ресурсами та управління партнерськими мережами.
Внутрішній маркетинг, як елемент холістичного маркетингу, забезпечує прийняття належних маркетингових принципів усіма співробітниками організації, і особливо її вищим керівництвом.
Соціально - відповідальний маркетинг - це розуміння етичного, екологічного, правового і соціального контекстів маркетингових заходів і програм

Джерела:

⠀ Бойко, М., Супрунова, Є. (2013).Холістичний маркетинг на підприємствах готельного господарства. Вісник КНТЕУ, № 1,С. 55-64 (с. 58-59)

⠀ Герасимяк, Н. В. (2012). Холістичний маркетинг як нова парадигма розвитку маркетингу. Ефективна економіка, № 7. Режим доступу: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=1280

Частина мови Іменник
Рід чоловічий рід
Істота/неістота неістота
Називний холістичний маркетинг
Родовий холістичного маркетингу
Давальний холістичному маркетингу, холістичному маркетингові
Знахідний холістичний маркетинг
Орудний холістичним маркетингом
Місцевий холістичному маркетингу
Кличний холістичний маркетингу