Електронний багатомовний

термінологічний словник

Electronic Multilingual Terminological Dictionary


Економіка

Управління маркетингом / маркетинг-менеджмент

Управління маркетингом – це аналіз, планування, втілення у життя і контроль над проведенням заходів, розрахованих на встановлення, зміцнення і підтримку вигідних обмінів із цільовими покупцями заради досягнення певних завдань організації, таких як, зокрема, отримання прибутку, зростання обсягу збуту, збільшення частки ринку

Управління маркетинговою діяльністю напідприємстві здійснюється у трьох напрямах:
формування маркетинг-міксу, управлінняслужбою маркетингу, внутрішній маркетинг.
Отже, модель управління маркетинговоюдіяльністю підприємства – це сукупністьвизначених суб’єктів, об’єктів, інструментівта методів управління, що у процесі взаємодіїміж собою спрямовані на ефективне управління маркетинговою діяльністю підприємства.
Основне завдання управління маркетингом полягає у тому, щоб синхронізувати процес управління елементами комплексу маркетингу так, щоб кожен із них, виконуючи
своє функціональне призначення, одночасносприяв підвищенню ефективності решти елементів і тим самим підвищував синергічний
ефект. Цілісне уявлення про управління маркетингом
виходить із того, що управління діяльністюсуб’єкта на ринку будується, по-перше,на принципах стратегічного планування; по-друге, на принципах управління інвестиційним портфелем, в якому кожний напрямдіяльності суб’єкта або його бізнес-одиниця,
має свій потенціал одержання прибутку, прийнятим за основу розподілу ресурсів суб’єкта;
і, по-третє, на принципах властивого маркетингу, що дає змогу оцінити перспективи реалізації рішень, прийнятих на основі перших
двох принципів, і безпосередньо планувати,організовувати та контролювати їх виконання,
використовуючи системний маркетинговийінструментарій.
У концепціях управління маркетингом домінує процес, що включає:
1) аналіз маркетингових можливостей;
2) розроблення маркетингових стратегій;
3) планування маркетингових програм
(розроблення системних інструментів);
4) організацію виконання;
5) контроль маркетингової роботи

Джерела:

⠀⠀ Гузенко, Г. М. (2017). Управління та вдосконалення маркетингової діяльності на підприємстві. Економіка і суспільство, № 12, С. 227-234 (с. 228)

Частина мови Іменник
Рід середній рід
Істота/неістота неістота
Називний управління маркетингом
Родовий управління маркетингом
Давальний управлінню маркетингом
Знахідний управління маркетингом
Орудний управлінням маркетингом
Місцевий управлінні маркетингом
Кличний управління маркетингом