Медіапрезентація
Медіапрезентація – презентація результатів професійної діяльності людини чи групи людей, організована в медіапросторі. Моделювання механізму відображення реальних подій засобами масової інформації дозволяє виділити три основні типи Медіапрезентації: відображення, реконструкція, міф. Відображення передбачає найбільш точне, наближене до реальності відтворення подій. Прикладом такого типу Медіапрезентацій можуть бути новинні медіатексти, де максимально об'єктивно й достовірно висвітлюються різні ситуації суспільного життя. Характерною ознакою такого типу Медіапрезентацій є велика кількість цитат, відтворення цілих фрагментів із промов і виступів, зокрема, політиків, обов'язкова наявність покликань на джерело інформації та фактична відсутність аналітичнокоментованого й оцінного компонентів. Так само реконструкція допускає більшу свободу інтерпретації з боку ЗМІ: реальна подія заново «конструюється» в медійному просторі на основі тих чи інших ідеологічних установок. Тому диференційною ознакою медіареконструкції вважається, отже, присутність аналітико-коментованої та ідеологічно-оцінної частин. З іншого боку, міф часто є віддаленим від реальної дійсності. Відомі випадки, коли засоби масової інформації повідомляють про нереальні події, щоб спровокувати певну реакцію з боку аудиторії. Основною рисою медіаміфу є його заданість, спрямована на надання певного ідеологічного впливу, на досягнення тієї чи іншої політичної мети .
Джерела:⠀ 1. Шевченко, Л.І., Дергач, Д.В., Сизонов, Д.Ю. Медіалінгвістика. Словник термінів і понять. http://medialing.spbu.ru/upload/files/ file_1452013437 _ 9323.pdf