Інтелектуальний бiзнес
Методи, технології й засоби витягання та уявлення знань. Згідно з первинними визначеннями BI – це процес аналізу інформації, для покращуваного і неформального прийняття рішень бізнес-користувачами, а також інструменти для витягання з даних значущої для бізнесу інформації.
Термін BI включає також і технологію керування знаннями Knowledge Management (КМ), яка також пов’язана з аналізом неструктурованої або слабоструктурованої інформації (наприклад, HTML-сторінок). KM забезпечує категоризацію, розвідку і семантичну обробку текстів, розширений пошук інформації та ін. У цей час категорії BI-продуктів включають BI-інструменти і BI-застосування. Перші, у свою чергу, поділяються на генератори запитів і звітів. Розвинені BI-інструменти – це перш за все інструменти оперативної аналітичної обробки (online analytical processing, OLAP), корпоративні інструментальні програмні BI засоби (enterprise BI suites, EBIS) і BI-платформи. Засоби генерації запитів і звітів значною мірою поглинаються й заміщаються корпоративними BI-наборами. Багатовимірні OLAP-механізми або сервери, а також реляційні OLAP-механізми є BI-інструментами й інфраструктурою для BI- платформ.