Кризове консультування
Кризове консультування – це забезпечення підтримки та психологічної допомоги здоровим людям у складних, проблемних, кризових життєвих ситуаціях. Консультування має за свою кінцеву мету створення сприятливих умов для розв'язання конфліктних ситуацій, продуктивного виходу з кризи, більш гармонійного особистісного розвитку, підвищення якості життя.
Функції:
1.Одне із завдань кризового консультування - допомогти знайти серед оточення зв'язок, що дозволяє створити сприятливий клімат для відновлення статусу, взаємовідносин з іншими людьми.
2.Консультування спрямоване на полегшення вираження афекту (сильних негативних емоцій), поліпшення комунікації, допомогу клієнту в усвідомленні своїх проблем і почуттів, прояв турботи та емпатії, підвищення самооцінки та підтримку дій, спрямованих на подолання труднощів.
3.В закладах освіти це також спосіб психологічної підтримки дітей, які мають певні специфічні потреби, відчувають відгородженість від однолітків, самотність, батьки яких не забезпечують їм відчуття захищеності, безпеки, не створюють належних умов для розвитку.
Титаренко, Т. М. (2004). Кризове психологічне консультування. К.: Главник, 17. Відновлено з https://shorturl.at/qhaIc
Пахотіна, Л. В. (2020). «Телефон довіри» як технологія кризового втручання у соціальній роботі. Відновлено з https://bit.ly/42lClAQ
Шевченко, Т. В. (2024). Кризове онлайн-консультування жінок. Відновлено з https://bit.ly/4g5vvCH