Зворотний зв’язок
Зворотний зв’язок – це фундаментальний аспект комунікації та навчання, який слугує механізмом надання інформації, настанов та оцінювання. По суті, зворотний зв'язок — це відповідь або реакція на певну дію, поведінку чи результати, що надається з наміром позитивно вплинути на майбутню поведінку або результати.
Значущість:
Відкритість. Зворотний зв’язок — поза ієрархією, тобто поділитися відгуками з іншою людиною може кожен.
Безперервність. Розвиток має бути безперервним, тому немає сенсу чекати, приміром, щорічної оцінки. Просити/давати фідбек можна після завершення будь-якого завдання чи етапу: запуску проєкту, співбесіди, презентації тощо.
HURMA. (2024. 01 Січня). Зворотний зв'язок співробітнику: що це та яким він буває. Відновлено з: https://bit.ly/42u64rD.
Кайсин, А. (2023, 02 Лютого). Правила фідбека: як давати та просити зворотний зв'язок. Відновлено з: https://bit.ly/3PMnSqo.