Теорія доступності
Теорія детермінант міжнародної торгівлі, авторства Кравіса (1956), яка стверджує, що країни імпортують те, чого вони не мають у своєму розпорядженні всередині країни, і експортують те, що вони виробляють. Можна сказати, що ця теорія охоплює пояснення торгівлі, які наголошують на забезпеченості факторами виробництва, технологічних відмінностях та диференціації продукції.
Теорія доступності Кравіса - У моделі Кравіса (1956) 3 технологічні інновації як основа торгівлі розглядаються через його гіпотезу доступності продукту. Підхід доступності намагається пояснити структуру торгівлі з точки зору наявності та відсутності товарів на внутрішньому ринку. Наявність впливає на торгівлю через сили попиту та пропозиції. На його думку, країна виробляє та експортує ті товари, які є "доступними", тобто товари, розроблені її підприємцями та інноваторами. Під доступністю він розуміє еластичну пропозицію. Таким чином, згідно з теорією доступності Кравіса, міжнародна торгівля відбувається через відмінності у доступності певних товарів між країнами.
Deardorff, A. V. (2016). A. Deardorffs' Glossary of International Economics. URL: https://websites.umich.edu/~alandear/glossary/a.html
Patel A. (2017). International trade & economics law: theories of international trade and economics. Journal of Legal Studies and Research, 3(5), 8-9.