Електронний багатомовний

термінологічний словник

Electronic Multilingual Terminological Dictionary


Економіка

Внутрішня торгівля

Внутрішня торгівля – це торгівля, яка ведеться виключно в межах певної країни. Важливість внутрішньої торгівлі в країні полягає в тому, що вона полегшує обмін товарів всередині країни. Роблячи це, вона також гарантує, що фактори виробництва досягають потрібних місць, щоб економіка країни могла вирости. Надаючи різні види товарів та послуг для доставки у всі частини країни, торгівля покращує рівень життя жителів країни, а також рівень зайнятості в країні. І це сприяє зростанню галузі за рахунок забезпечення доступності сировини. Внутрішня торгівля пов’язана із повсякденним життям людей і задоволенням їхніх потреб у товарах, торгових послугах. За роботою торгівлі, найчастіше, судять про роботу уряду, про успіх соціально-економічних реформ. Це пояснюється тим, що турбота про конкретну людину, її потреби – це початок і кінцевий шлях соціальної політики держави. Суть торгівлі визначається способом виробництва. Із розвитком продуктивних сил її роль у житті суспільства зростає. Торгівля є важливою основою зміцнення державної фінансової й кредитної систем та грошового обігу

Джерела:

Потокій М.В. (2020). Внутрішня торгівля. Суть торгівлі та її види, значення в житті суспільства. ТНПУ

Частина мови Іменник
Рід Жіночий
Істота/неістота Неістота
Називний Внутрішня торгівля
Родовий Внутрішньої торгівля
Давальний Внутрішній торгівлі
Знахідний Внутрішню торгівлю
Орудний Внутрішньою торгівлею
Місцевий У внутрішній торгівлі