Споживчий надлишок
Споживчий надлишок – це економічне вимірювання споживчих вигод. Надлишок споживача трапляється, коли ціна, яку споживачі платять за товар або послугу, менша за ціну, яку вони готові заплатити. Це міра додаткової вигоди, яку отримують споживачі, оскільки вони платять за щось менше, ніж те, що готові були заплатити.( Фінансова енциклопедія)
Споживчий надлишок є важливою частиною вартості, створеної ринковими операціями, але часто не береться до уваги, оскільки він офіційно не реєструється у фінансовій звітності продавця, а також не кількісно визначається за квитанціями клієнтів. Поняття споживчого надлишку буде використовуватися в різних точках пізніше курсу. Корисно ввести його зараз, оскільки він може бути використаний для пояснення закону попиту з точки зору споживачів, які прагнуть отримати надлишок за допомогою ринкових операцій.( Безкоштовна бібліотека підручників)
Споживчий надлишок – Фінансова енциклопедія. (2021). https://ua.nesrakonk.ru/consumer_surplus/
Безкоштовна бібліотека підручників. (2024). http://www.info-library.com.ua/books-text-2597.html