Електронний багатомовний

термінологічний словник

Electronic Multilingual Terminological Dictionary


Економіка

Структура управління

Структура управління — це інституційне явище, в рамках якого забезпечується цілісність всіх бізнес-процесів. Організаційна структура управління підприємством — це також підпорядкованість, склад, взаємодія та розподіл роботи між підрозділами і керівними органами. Важливу роль відіграє формування відносин, пов'язаних з реалізацією задач та повноважень.

Розподіл відповідальності між усіма елементами підприємства (від рядових співробітників до керівників вищої ланки) є тим критерієм, за яким організаційні структури управління поділяються на типи. Глобально структура управління буває двох типів: вертикальна (ієрархічна) та горизонтальна (мережева).

Джерела:

Як організувати структуру підприємства : актуальні види та формати (2022). Online.novaposhta.education. URL : https://online.novaposhta.education/blog/yak-organizuvati-strukturu-pidpriyemstva-aktualni-vidi-i-formati

Частина мови Іменник
Рід Жіночий
Істота/неістота Неістота
Називний Структура
Родовий Структури
Давальний Структурі
Знахідний Структуру
Орудний Структурою
Місцевий У структурі
Кличний Структуро